26th October 2009, 20:05
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Er zijn al meerdere films gemaakt over Global Warming en de aarde zou vergaan. Deze films schrikken mensen blijkbaar niet af
|
De aarde vergaat pas als de zon binnen een dikke 5 miljard jaar implodeert (en daar eerst voor moet uitzetten tot voorbij onze planeet).
De mensheid daarentegen kan binnen enkele honderden jaren wel 'vergaan' als er niets aan de milieuvervuiling en opwarming gedaan wordt. Wetenschappelijke en technologische doorbraken buiten beschouwing gelaten.
Vorig jaar stond er een interview in Humo met een man die zich al enkele jaren aan het voorbereiden was op de 'apocalypse'. Hij hoopte tegen 2012 een heuse levensgemeenschap uit de grond gestampt te hebben op een hoge berg waar volgens hem de 'zondvloed' niet kon komen. Hij had al tientallen mensen bereid gevonden om massa's geld in dat project te stoppen en hijzelf was daar full time mee bezig. Ik wil die mens zijn gezicht wel eens zien als het zover is en er niets gebeurt
Desondanks kijk ik wél erg uit naar de film '2012'! Ik houd wel van die overdreven spektakelfilms. Wat een beelden komen daarin zeg!
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|