Enkele post bekijken
Oud 22nd October 2009, 22:28
Vankeerberghen.Kenzy Vankeerberghen.Kenzy is offline
Registered User

Oorlogsmisdaden

Israel gaat hiet serieus in de fout niet alleen door die oorlogsmisdaden, maar ze gebruiken hun invloed op de V.S.A. om hen te beschermen. Ik vind het langs de andere kant ook wel erg dat Israel gestraft kan worden, want ik zie het verschil niet tussen de Amerikaanse acties in Irak en de Israelische in Palestina, Jordanië en Libanon. Maar Amerika is een grootmacht met vetorecht en veel invloed, dus zij kunnen niet veroordeeld worden zeker? Denk maar eens aan hun wapenarsenaal. Zou iemand eerder een kleine jongen bestraffen voor het stelen van snoep of ga je tege die grote kleerkast straffen omwille van zijn sigaret dat hij op de grond gooit? Ik denk dat iedereeb tegen die kleerkast braafjes zou zwijgen, dit gebeurd nu ook met Israel en Amerika. Ik vind dat ze die vetorechten zouden moeten afschaffen. Ze worden enkel in eigen voordeel of dat van het vriendje verderop gebruikt. Waarom mag Noord-Korea rustig een nucleair programma hebben als men Iran onder constante druk zet om ermee te stoppen of controles binnen te laten? Omdat Noord-Korea beschermd word door de grote broertjes van Rusland en China. Ik vind het goed dat ze Israel straffen, maar straf Amerika ook. Straf Rusland voor zijn acties in Tsjetsjenie.