Enkele post bekijken
Oud 21st October 2009, 22:19
jonas.de.ceulaer jonas.de.ceulaer is offline
Registered User

Ik volg de mening van Jennifer. Ik vind het heel bewonderenswaardig dat die mensen zich inzetten voor de dieren. Ik steun zo'n mensen dan ook. Zelf zet i mij af en toe ook in voor natuurorganisaties. Op die momenten merk je pas hoe moeilijk het leven is voor de dieren. Je beseft wel dat er iets moet gebeuren, maar als kleine groep kan je niets bereiken. Zo'n grote tankers op onze oceanen bewijzen maar weer eens dat geld alles is wat telt. Wat maakt het die economen nu uit dat er enkele diertjes sterven door hun lading. Zij zijn juist bezorgd om de centen die ze nu verliezen. Ik vind dat je dit ook merkt met de klimaatproblemen. We weten allemaal wat me moeten doen, maar die regels zijn slecht voor de economie. De dieselwagens zijn slecht voor het milieu, en dus voorziet men een zwaardere belasting voor die chauffeur. Op zich geen slecht idee om mensen te laten kiezen voor milieuvriendelijke auto's, maar is dit een goede aanpak? Ik vind het alvast een begin. Toch blijf ik ervan overtuigd dat de economie het steeds zal halen, maar ik blijf hopen op een goede oplossing.
Met citaat antwoorden