Enkele post bekijken
  #8  
Oud 30th September 2009, 08:17
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Zandhoven
Posts: 281
Citaat:
Orgineel gepost door wouter.vinkx
Ik ben de laatste paar weken aan het leren autorijden en ik ben toch al wel enkele keren vergeten mijn gordel om te doen. In die auto, waar ik dus mee leer rijden, is wel geen systeem aangebracht dat een alarmerend geluidje laat horen wanneer je je gordel niet om hebt. In onze andere auto is dit systeem er wel en daarin vergeet ik nooit mijn gordel om te doen door dat alarm.


Ik rij zelf ook nog maar sinds juni met de auto en snap niet goed hoe je je gordel kan vergeten. Dit zijn dingen die je toch automatisch moet doen?
Het eerste wat ik doe als ik in de auto stap zijn: stoel goed zetten, spiegels goed zetten en dan gordel aandoen.
Misschien komt het omdat ik 20uur met de rijschool gedaan heb dat ik in die routine zit en jij niet?
Toch vind ik het heel belangrijk dat je die routine aanleert. Ik heb zelf een auto en die heeft ook geen signaal en toch doe ik die nu automatisch aan.
Ik moet mijn zetel en spiegels niet meer goedzetten omdat er niemand anders met mijn auto rijdt. Toch vergeet ik nooit om mijn gordel aan te doen.
Toch best dat je jezelf die routine aanleert! Ik ben er zeker van dat de examinateur er niet gaat mee kunnen lachen als jij je examen begint zonder gordel....
Met citaat antwoorden