Enkele post bekijken
Oud 22nd August 2009, 21:01
liesanne.adriaenssens liesanne.adriaenssens is offline
Registered User

the big ask again

Nic Balthazar organiseert een groot evenement tegen de opwarming van de aarde de 29ste. Het is te doen op het strand van Oostende en men probeert 10 000 mensen te halen. Dat is best veel en moeilijk omdat iedereen daarvoor naar zee moet reizen. Balthazar wil met de clip die de 29ste gemaakt gaat worden de wereldleiders op de klimaatcrisis wijzen. Het klinkt misschien wat vreemd om hiermee de wereld te helpen maar ik vind het al belangrijk dat iemand zich wil inzetten. En als dit concept lukt (ook al is het via een feestje) krijgt hij toch een groot aantal mensen in beweging (letterlijk en figuurlijk) voor het milieu.
Nu moet het toch wel lukken dat Q-music, die reclame heeft gemaakt voor dit festijn, die dag zelf ook een feestje geeft. Een grote Q-party op de dag van het 'goede-doel-dansen'. Daarom, het kan stom klinken, vroeg ik mij af of er nog mensen Q-music willen vragen om hun feestdatum te overwegen. Oké ik weet het is groot (en misschien wat overdreven) maar stilzitten en zwijgen heeft ook geen zin.
Ik weet het klinkt een beetje gek maar de aarde is niet niets om voor te strijden hé.
Met citaat antwoorden