![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
30th July 2009, 11:03
|
Registered User
|
|
|
|
Iemand die mij kan helpen?
Hallo allemaal,
Nog even snel tussen door, we zijn de leerlijnen en jaarplannen aan het opstellen (digitaal, dus mega-veel werk!). Maar we komen er wel, ik heb die van wiskunde uitgeschreven... en ik moet toch nog eens goed nadenken hoe ik dat allemaal gerealiseerd ga krijgen... maar de handboeken zullen hier wel bij helpen zekers?
Verder wou ik aan de leerkrachten lager onderwijs nog wat tips vragen, welke boeken zijn goed voor Frans? Momenteel gaan we kiezen voor 'Bonjour les enfants'... is dit goed?
Ook voor de lessen WO, kan er iemand enige tips geven over hoe dit aangepakt moet worden? Zijn hier boeken voor? Heeft iemand daar al documenten van?
Voor Nederlands hebben we gekozen voor Totemtaal...
Voor Wiskunde zal het de nieuwe PlusPunt worden...
Gisteren een zeer nuttige vergadering gehad, we hebben ook knopen doorgehakt rond de audioinstallatie voor de school... deze zal zo'n 800EUR kosten, maar we hebben het nodig!
Zaterdag zullen er een aantal klassen ingericht worden... en er moet ook nog geschilderd worden enzo... we zijn ook nog volop bezig met de rapportering uit te dokteren...
Als iemand mij praktisch kan zeggen wat je van materiaal in een 5e en 6e leerjaar nodig hebt, zou ik daar heel dankbaar voor zijn... en ik zou nog meer dankbaar zijn als iemand mij kon zeggen waar ik dat materiaal vind, of het materiaal op overschot heeft...
Alle tips en hulp is welkom!!