Enkele post bekijken
  #3  
Oud 14th June 2009, 10:36
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Citaat:
We proppen onze agenda's vol afspraken en zijn meestal te uitgeput om iets leuks te doen met onze vrije tijd

Hoewel ik vind dat een job in het onderwijs om engagement en tijd vraagt, heb ik hier eerlijk gezegd echt geen problemen mee. Vervelen is voor mij altijd al een onbekend werkwoord geen geweest.
Voor wie er toch last van heeft, persoonlijk kan ik me lang bezighouden met volgende dingen die bij sommigen waarschijnlijk als kinderachtig en nerdy zullen overkomen:
- puzzelen: zowel traditionele puzzels als van die chinese 3D-puzzels (met touwtjes, knopen en ringen die je uit elkaar moet halen). Erg ontspannend en leuk.
- gezelschapsspelletjes: de laatste 10 jaar zijn er enkele fantastische gezelschapsspellen uitgebracht waarmee ik menig avond met vrienden doorbreng. Spellen die iets dieper gaan dan Monopoly en Mens-erger-je-niet. Bekendsten daarvan zijn: De Kolonisten van Catan, Machiavelli, Puerto Rico enz. (zie Boardgamegeek.com voor meer tips!)
- Lezen: uiteraard.
- Films en series: heerlijk ontspannen genieten in de zetel.
- Af en toe wil ik ook wel eens een modelbouwvliegtuigje in elkaar steken. Wat lijmen, wat prutsen en wat verven, lekker ontspannend.
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden