18th March 2005, 19:47
|
|
De Messias
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Femme Politica
Want zeg nu zelf, het woord nonsens is hier meer dan terecht op zijn plaats. Kan iemand mij vertellen welk degelijk programma-aanbod deze partij ons biedt? Wat is nu juist de inhoud van hun politieke programma? Vechten tegen de vreemdelingen? Zal dat onze maatschappij werkelijk beter maken? Komkom, u weet zelf toch ook wel beter...
|
Hier kan ik u niet volgen, u zegt dat het VB nonsens is, maar blijkbaar weet u niet waarvoor ze staan. Een goei tip, lees hun programma. Redelijk uitgebreid over allerhande thema's. Een nadeel aan hun programma is dat ze maar weinig concreet zijn in bv. het onderwijs. Dat u het VB zomaar associeert met vreemdelingen zegt wel meer over u. U luistert alleen naar de media, en u gelooft ze nog ook.
Citaat:
Als kleinste landje op de landkaart vertegenwoordigen wij burgers die het minst te klagen hebben. Hoge inkomens, goede sociale zekerheid, degelijk onderwijs, veiligheid (ja zelfs veiligheid, kijkt u maar naar landen als Irak, ...), ... Do I need say more? En toch zijn er nog een aantal onder ons (heel wat zelfs) die het steeds nodig achten om te blijven zaniken.
|
We hebben het zeker niet slecht. Maar de huidige regeringspartijen laten grote problemen links liggen. Ze durven deze debatten niet aan te gaan. Voorbeelden? Vergrijzing ... vervuiling ... niet effectief kunnen optreden tegen criminaliteit (Irak is in een oorlog verwikkeld en dus niet vergelijkbaar) ... overbevolking (vooral in Vlaanderen) ... enz.
We hebben het niet slecht, maar is het verkeerd om naar het perfecte te streven?
Citaat:
Mensen toch, trek die oogleden iets verder open en verruim uw blik alsjeblieft! Als u dan toch niet akkoord bent met het huidige bestuur, stem dan niet op zo'n ondemocratische nazipartij als een Vlaams Blok. Geef uw stem dan aan een oppositiepartij die werkelijk iets kan betekenen voor ons.
|
Omdat het VB niet mag mee regeren is het VB de enige oppositiepartij Er zijn geen alternatieven.
Citaat:
Ooit begon een man met een aantal woorden, die slechts van weinig waarde leken. Nadien vielen er ontelbaar veel slachtoffers die de dood veel te snel in de ogen keken. Wat nu...?
|
Tja, ik denk dat wij daar machteloos staan. De toekomst zal het uitwijzen.
Citaat:
Een bezorgde studente én burger
|
Ik ben ook bezorgd. Niet ivm het VB maar over ons huidig bestuur die maar blijft falen.
|