Enkele post bekijken
Oud 18th May 2009, 19:37
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User

Niets nieuws! Kijk naar Sara, het kijkcijferkanon van vorig jaar. Het lelijke eendje wordt een mooie zwaan en hop ze heeft succes, een goedbetaalde job én een vriend!
Een sprookje? Ik denk het jammer genoeg niet. In deze prestatiegerichte maatschappij draait het allemaal rond brains maar zeker ook rond uiterlijkheden. Hoe je overkomt, wat anderen van je vinden en wat je uitrstraalt bepaalt jouw succes.
Jammer genoeg worden zo de brains van de lelijke eendjes over het hoofd gezien en worden zij in de vergetelhoek geduwd? Ik denk dat dit vooral te maken heeft met de bepaalde sector waar men zich in bevindt. Denk maar aan de media, verkoop,... Uiterlijk is hier heel belangrijk. Zet Birgit Van Mol en vervang haar door Marie van de slager en er kijkt nog amper iemand.
Ik zeg hierbij niet dat je een Miss België moet zijn maar uitstraling is enorm belangrijk. Zeker bij een eerste ontmoeting.
Dikwijls heb ik mijn mening al moeten herzien van bepaalde personen. Zowel in positieve als negatieve zin! Mensen die er aantrekkelijk uitzien en die je onmiddellijk sympathiek vindt, hebben eigenlijk een rotkarakter. Maar ook omgekeerd! Misschien allemaal een beetje doorheen die uiterlijkheden kijken en luisteren naar Clouseau? 'Het zit vanbinnen...'
(Met in het achterhoofd dat Koentje Wouters geen onknappe man is die zijn eigen beauty aan zijn zijde heeft lopen... tja)
Met citaat antwoorden