Enkele post bekijken
Oud 18th May 2009, 19:11
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User

Ik moest eens even in mijn vuistje lachen toen ik dit las. Heel goed dat er eindelijk zo'n geval van 'mogelijk' dopinggebruik boven komt drijven! Natuurlijk nemen bodybuilders anabolen, zeker als ze meedraaien op top-niveau. Anders zouden ze NOOIT kunnen meedingen naar de eerste prijs! Als je zien hoe bodybuilders er net voor de wedstrijd uit zien weet je wel zeker dat dit nooit op een natuurlijke manier kan! Mijn vriend fitnesst bijna elke dag en neemt legale supplementjes om wat meer kracht te winnen en spiermassa te kweken. Dit kan volledig legaal gebeuren maar je bereikt er niet de resultaten mee die je met anabolen bereikt! Hij ziet er echt niet slecht uit maar als je hem plaatst naast zo'n professionele bodybuilder weet je genoeg! Dit kan nooit op de natuurlijke manier...
Misschien is het niet slecht om daar eens grote kuis te houden. De pillen en shakes dat die mannen te slikken krijgen kan nooit gezond zijn. Dan spreken we nog niet over de bijwerkingen (opgeblazen hoofd, pukkeltjes,...). Jaja niet voor niets hoor!
Ik moet er echt niet van weten, als mijn vriend hier aan zou meedoen zou ik zeker niet akkoord gaan. Doe het maar op de natuurlijke manier, veel mooier en zeker gezonder!
Met citaat antwoorden