Enkele post bekijken
Oud 18th May 2009, 09:57
Caroline.Deckmyn Caroline.Deckmyn is offline
Registered User

Zoiets kan ik echt niet begrijpen. Hoe egoïstisch kan je zijn? Deze vrouw denkt duidelijk enkel aan zichzelf en niet aan de gevolgen. Zo'n grote kinderwens hebben maar blijkbaar toch niet zo begaan zijn met je kind? Een zwangerschap op zo'n leeftijd is niet goed voor de vrouw zelf maar ook helemaal niet voor het kind. Wie weet met welke problemen het kind later te kampen krijgt? En dat kind gaat waarschijnlijk op jonge leeftid haar moeder verliezen, hoe moet het dan verder met hem/haar? Wie gaat er voor hem/haar zorgen? Pas op, ik zeg niet dat de moeder het kind niet goed gaat behandelen. Maar hoe lang nog gaat zij dat kind kunnen verzorgen en opvoeden.
Ik stel me soms toch vragen bij de vooruitgang van de wetenschap. Op sommige gebieden is het goed dat de wetenschap erop vooruit gaat zoals bijvoorbeeld voor de behandeling van ziektes. Maar zoiets als een vrouw van in de 60 toch zwanger maken vind ik echt ongepast. Zoiets zou niet mogen gebeuren, het is gewoon tegen het lot en tegen de natuur in dat zoiets gebeurt. Ik begrijp best dat het voor de vrouw emotioneel moeilijk moet geweest zijn dat ze vroeger geen kinderen had gekregen maar om dan maar op zo'n leeftijd nog een kind te baren? Nee, zo'n dingen kunnen echt niet gebeuren. Ik zit gewoon heel erg in met ongeboren kindje!
Met citaat antwoorden