Enkele post bekijken
Oud 16th May 2009, 22:06
Philip_Huygelberghs Philip_Huygelberghs is offline
Registered User

Het is inderdaad een grote fout van Boonen om zich nogmaals aan deze uitlaatklep te laten vangen. Het is een fout, en hij wist maar al te goed dat hij kon worden betrapt. Maar langs de andere kant begrijp ik deels wel deze greep naar een genotsmiddel. Boonen is een topsporter pur sang, hij moet 99% van het jaar op het scherp van de snee presteren en mag zich bij wijze van spreken geen grammetje, om in de terminologie te blijven, suiker extra permitteren.
En dan komt die moment dat het allemaal eens wat meer mag zijn en dan gebeurt dit, buiten zijn competitieperiode. Dan vind ik persoonlijk dat je wel eens iets mag door de vingers zien, wat Quick Step dan ook zal doen. Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat hij elke keer in een rustigere periode een lijntje mag snuiven! Hij heeft inderdaad ook nog die voorbeeldfunctie..

Het feit dat dit in België is gebeurt spreekt ook nog wel in zijn nadeel, de Belgen zijn nogal conservatief als het om hun idolen gaan. Als Boonen wint is hij nationale held, als hij een misstap begaat is hij de schande van België. Zijn we dan niet een beetje verkeerd aan het denken, licht alle andere sporten ook eens uit, de meeste zijn half zo zwaar en het (doping) gebruik ligt er een pak hoger denk ik. Maar ja, de Belgen hebben hun portie roddels en 'dirt' nodig zeker...

Eén boodschap, give him a break, hij heeft blijkbaar een probleempje, maar ik denk dat hij dit ook wel kan oplossen zonder elk uur in het journaal te komen. En laat ons land dan nog even genieten van het moois dat deze renner ongetwijfeld nog te brengen heeft..
Met citaat antwoorden