14th May 2009, 00:16
|
Registered User
|
|
|
|
Als je wilt afvallen, doe het dan op de gezonde manier via sport en gezond eten. Je moet niet grijpen naar chemische (meestal) brol. Het is een soort van te lui zijn om moeite te willen doen. (Dit geldt niet voor mensen die aanleg hebben voor zwaarlijvigheid. Zij zitten in een andere situatie.) Ik weet hoe één van al die dieetpillen werkt. Als je het in neemt krijg je een soort van wormpjes in je darmen die je voedsel mee opeten. Doordat zij je voedsel opeten val je veel af maar je wordt ook ziek van de wormpjes. Daarna moet je zware medicijnen en pillen nemen om weer van de wormpjes af te geraken. Van deze medicijnen verdik je snel en veel en uiteindelijk ben je weer op je oude gewicht.
Dus wees slim: gezond eten en sportief wezen. Dat is de enige gezonde weg naar slim afvallen.
De site van test-aankoop is wel een interessante site. Ik had hem al tussen mijn favorieten zitten voor mijn lessen PAV. Op de site vind je terug wat nu leugens zijn en wat de waarheid rond een reclameartikel. Handig om de jongeren weerbaar tegenover van de media te maken en hun ogen te openen. Hier heb je de site voor moest je hem nodig hebben voor een volgende les: http://www.test-aankoop.be/etikette...nea-s559843.htm
|