Enkele post bekijken
Oud 12th May 2009, 00:47
line.puimege line.puimege is offline
Registered User

Tommeke, Tommeke, Tommeke toch. Wat doe je nu?! Ik heb eigenlijk een verdeelde mening over dit onderwerp. Langs de ene kant vind ik dat Tom Boonen een voorbeeldfunctie heeft, vele jongeren kijken echt naar hem op en ik vind niet dat je dan coke zou mogen snuiven. Langs de andere kant vind ik dat de media nogal overdreven reageert. Tom Boonen blijft ook maar een mens en mensen maken stuk voor stuk fouten. Moest hij coke snuiven voor hij aan een wedstrijd begint, dan zou ik deze reactie kunnen aanvaarden, maar hij doet het enkel als hij uitgaat, wat dan eigenlijk nog in zijn nadeel speelt, want coke maakt je lichaam (en geest) volledig kapot. Heel de situatie zou niet zo opgeblazen mogen worden, maar Tom Boonen heeft echt wel een probleem waar hij best zo snel mogelijk iets aan doet. Ik heb al gezien wat deze drug met mensen kan doen en, geloof mij, het is niet mooi. Hoe sneller je er vanaf bent hoe beter! Maar ik denk wel dat het makkelijker gaat wanneer je mensen rond je hebt die nog altijd het positieve in je zien, dan dat je volledig afgebroken wordt.
Met citaat antwoorden