Enkele post bekijken
  #3  
Oud 8th May 2009, 16:23
Charlotte Van Helshoecht Charlotte Van Helshoecht is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2009
Locatie: Mol
Posts: 101
Wat ik het ergste vond aan verkeersagressie was toen ik begon te leren auto rijden. Ze zien wel dat je met een L rondrijdt maar de meeste ergeren zich dood als je dan plots stilvalt, dit merk je wel als je dan in je achteruitkijkspiegel kijkt. Iedereen heeft ooit leren auto rijden waarom kunnen ze het dan niet gewoon begrijpen dat er eens iemand stil valt. Het bumperkleven is ook iets wat ik heel vervelend vind! Als je al 80 rijd waar het maar 70 mag en ze zitten nog zo dicht tegen je te rijden heb ik echt eens zin om gewoon maar heel even de rem aan te raken, zo merken ze pas hoe snel je op de andere auto zou kunnen zitten. Maar ik heb dit ooit bij brommertjes gedaan, ik was met de auto aan het rijden en brommers die normaal op het fietspad moeten rijden waren erg hard aan het bumperkleven bij mij. Ze waren aan het lachen en deden dit duidelijk express. ik heb toen heel even op mijn rem gestaan, niet eens gedrukt, gewoon dat het lichtje van de rem brand en ze verschoten heel erg. Wat ze toen deden was zeker niet nodig, ze kwamen langs me rijden en stampte tegen mijn spiegels!
Ik denk dat mannen zich sneller zullen opjagen dan vrouwen, ik merk dit hard bij mijn ouders. Men vader is altijd snel kwaad en vloekt heel veel naar de andere bestuurders, ik haat dit echt en begrijp niet waarom het nuttig is als de bestuurders het toch niet horen.
Met citaat antwoorden