Enkele post bekijken
Oud 5th May 2009, 20:54
Charlotte Van Helshoecht Charlotte Van Helshoecht is offline
Registered User

Langs de ene kant vind ik het een goed idee want ik ken iemand die de 'verkeerde' drugs nam en hij had geen flauw benul dat dit geen juiste drugs was en werd er verslaafd aan tot de symptomen kwamen opdagen. Hij is in die drugs 'blijven hangen', of hoe ze dit ook zeggen en nu is hij helemaal anders. Hij had niets genomen en toch prate hij onzin, hij zegt altijd da hij god is en dat wij de engelen zijn enz. Dit is echt vreselijk om mee te maken! Vroeger bij momenten dat hij geen drugs nam was hij een heel toffe kerel, maar nu is hij altijd 'gek'. Ik vind dit echt heel erg want hij zal nooit meer de oude zijn. Dus bij deze testen zullen de drugsgebruikers tenminste zeker zijn dat ze 'goed' drugs gebruiken en minder risico lopen om ziek te worden. Maar langs de andere kant, gaat dit de drugsgebruikers ook niet aansporen? Om zo dan toch meer goede drugs te gebruiken, want dan wete ze wat goed is en wat niet. Ik denk ook dat er niet veel gebruikers hierop afkomen want ze zullen wel denken dat dit een valstrik is om in de sporen van de politie te komen..
Met citaat antwoorden