4th May 2009, 19:04
|
Registered User
|
|
|
|
Britten?
In het verleden, nog niet zo lang geleden, bij de tekst over het Britse jongetje dat vader werd heb ik al eens iets vermeld over de mentaliteit van sommige! mensen in Groot-Brittannië. Nu deze zaak ligt toch anders want volgens mij is het hier niet typisch dat dit in net daar gebeurd is.
Het is duidelijk dat het hier gaat om de levensechte horrorfilm. Het gaat hier dan ook nog eens over mensen die echt in staat zijn om dit zo te doen en zotten zitten er in heel de wereld! Maar de vraag is hoeveel gekker kan/gaat het nog worden?
Hoe kan iemand zich zo laten beïnvloeden door een film? Dat is nog maar de eerste vraag. De tweede vraag is nog erger want het gaat hier over liefdesrivalen (meervoud). Hoe kan het zijn dat mensen die eigenlijk ook elkaars rivalen zijn, samenwerken om iemand van kant te maken? Beetje heel veel last van jaloezie????
Liefde doet rare dingen met je, dat weet iedereen, maar kan iemand zich dit inbeelden. Ik kijk nu niet veel naar horrorfilms en diegene die ik zie, speel ik toch liever niet na.
|