MinkeVanHoof:Hoe weet jij dat dit zich voordoet in een Brits dorpje?
Norfolk is een provincie, dat is namelijk waar ik mij nu ben.
Ik vraag me ook af waarom jij er niet van schrikt dat het zich voordoet in een Brits dorpje. Dit bewijst dat jij de streek hier totaal niet kent en deze dorpjes al helemaal niet kent.
Dat dit in een stad hier in Norfolk zou gebeuren zou ik daar ook niet van schrikken. Maar de dorpjes hier zijn nog meer "den boerenbuiten" dan bij ons in Belgie.
Toen ik dit las schrok ik er heel hard van zelfs dat dit hier in de buurt gebeurt. Ik weet natuurlijk niet waar juist, Norfolk is groot. Ik zal eens proberen te vinden waar dit gebeurt is.
Ik vind het gewoon niet gepast dat mensen zich een mening vormen over iets waar ze totaal niks van afweten. Tenzij de persoon die dat gepost heeft zich kan verdedigen en mij kan vertellen dat zij hier al een tijd heeft doorgebracht en de mensen hier kent, vind ik dit heel ongepast. Het wordt tijd dat vooroordelen stoppen, en dat begint bij de leerkrachten zelf.
Gitte Leenaerts
Ik moet je gelijk geven dat eht woord dorp sterk misplaatst is. Waarom ik niet schrik van dit artikel wil ik daarom even toelichten door je scherpe tegenreactie.
De artikels die ik al heb gelezen over Norfolk zijn vaak onbegrijpelijk. Zo denk ik aan een artikel uit De standaard over de drie adoptiekinderen in Norfolk. (Zie de link naar het artikel)
http://www.standaard.be/Artikel/Det...97&word=norfolk
Ik kan me niet verdedigen tegenover je en zeggen dat ik er al ben geweest, en al wat tijd heb doorgebracht. Ik hoop echter wel dat je begrijpt dat ik niet schirk van de stad Norfolk en zijn gebeurtenissen. Hiermee wil ik geen vooroordeel geven over de stad want dan zou ik heel de stad "slecht" vinden door de verschillende gebeurtenissen, en dat is zeker niet het geval. Zo denk ik dat de stad niet alleen bestaat uit zulke narigheden.... Begrijp me dus niet verkeerd.