Enkele post bekijken
  #2  
Oud 2nd May 2009, 11:38
Caroline.Deckmyn Caroline.Deckmyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Hulshout
Posts: 79
Het zoveelste bericht van iemand die anderen kwetst. De laatste tijd horen we echt niets anders dan mensen die om welke reden ook anderen willen doen lijden en zelfs doden. Ik vraag me echt af wat er in zo'n mensen hun hoofd omgaat. Hoe kan je nu het onschuldigste dat er is, een kind, kwetsen? Hoe komt het dat de ouders eerst niet merkten dat er iets aan de hand was? Hoe komt het dat ,terwijl onthaalmoeders door kind en gezin zo sterk gecontroleerd worden, er toch niemand is opgevallen deze vrouw kinderen pijn deed niet in staat was om voor kinderen te zorgen? Hoe komt het dat buren en andere gezinsleden hier niks van gemerkt hebben? Waarom waarom waarom, dat vraag ik me zo vaak af als ik het zoveelste bericht hoor over zinloos geweld. En wat krijgt de vrouw als straf? Vier jaar voorwaardelijk en geldboetes. Is dat nu een straf nadat je andere mensen zoiets verschrikkelijks hebt aangedaan? En wat krijgen de ouders? Geld en een kind dat voor de rest van zijn leven onder medische begeleiding zal staan en voor de rest van zijn leven getraumatiseerd is! Verschrikkelijk gewoon! En het ergste: hoe bescherm je jezelf en je kinderen hiertegen? Want je mag dus tegenwoordig je kinderen niet meer naar de crèche doen, niet meer op straat in Antwerpen lopen, niet meer in het station van Brussel zijn, niet meer gewoon naar koninginnedag in Nederland gaan,... of je loopt het risico slachtoffer te worden. In wat voor een zotte wereld leven wij tegenwoordig toch?
Met citaat antwoorden