Enkele post bekijken
  #3  
Oud 25th April 2009, 12:28
Caroline.Deckmyn Caroline.Deckmyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Hulshout
Posts: 79
Ongeloof

Ik word zo razend als ik zoiets lees. Wie kan zich nu met zoiets bezighouden? Meisje "verhuren"... Sinds wanneer zijn mensen objecten geworden? En die waarschijnlijk nog hele jonge meisjes kunnen niet anders dan zich te laten doen en zich te laten gebruiken. Zij hebben geld nodig voor hun familie. Maar ik kan er gewoon echt niet bij dat er mensen zijn die zomaar meisjes durven verhuren en dat er dan nog een hele boel mensen zijn die die contracten afsluiten en zo'n meisje dan huren voor een week of een maand. En ik durf erop te wedden dat die meisjes uiteindelijk niet veel geld krijgen voor wat ze moeten doen. Zoals een kind dat met de blokjes speelt en wanneer hij het beu is legt hij ze terug in de speelkamer en neemt iets nieuws mee. Dat kinderen zo iets doen, maar volwassen mensen? Ik weet wel dat er daar een andere cultuur heerst en dat wij niet volledig begrijpen hoe en waarom zo'n dingen daar gebeuren maar toch... Zo'n mensenhandel zou echt moeten tegengehouden worden. Maar ik ben zelf ook realistisch genoeg om in te zien dat zo'n praktijken vaak niet tegengehouden kunnen worden en dat die er altijd zullen zijn. Jammer, en wij kunnen alleen maar "gelukkig" zijn dat wij in een ander land en andere cultuur geboren zijn met een andere welvaart en hopen dat wij nooit in zo'n onmenselijke praktijken terecht komen!
Met citaat antwoorden