Enkele post bekijken
  #2  
Oud 24th April 2009, 18:24
Jolien Willems Jolien Willems is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: herentals
Posts: 147
Eerder al uit mijn presentatie over armoede in de 3de wereld werd al duidelijk dat de doelstellingen niet gehaald zullen worden.
Ik vind dit wel erg... Mensen die leven in armoede moeten geholpen worden, niet enkel door de overheid maar ook door ons... Al is niet heel duidelijk hoe wij de armoede op ons eentje uit de wereld kunnen helpen.

Zoals in het artikel staat zou het misschien niet slecht zijn om meer sociale woningen te bouwen, want hier zijn er volgens mij veel te weinig van. Een huis kopen de dag van vandaag is voor de gewone arbeider niet meer betaalbaar. En zeker niet voor alleenstaande moeders of vaders...

En toch zijn er zo heel wat alleenstaande moeders of vaders die hun boontjes maar moeten doppen en ervoor moeten zorgen dat hun kinderen netjes naar school kunnen gaan met een goed gevulde boterhammendoos.
Maar als je eraan denkt hoeveel huur deze mensen moeten betalen? Dat is gewoon onbegrijpelijk... Desondanks de crisis zijn de huurprijzen nog steeds aan het stijgen. Hoe zit dat dan met de indexaanpassingen?
Met citaat antwoorden