Enkele post bekijken
Oud 23rd April 2009, 22:00
Charlot Michiels Charlot Michiels is offline
Registered User

Ik heb ook jaren muziek gedownload van het internet, zoals Sanne als zei "Wie download er nu geen muziek?". De laatste jaren ben ik toch gestopt met het downloaden van muziek omdat enkele vrienden me hebben overtuigt van de gevolgen voor artiesten en zelfs voor de hele muziekwereld. De gevolgen zullen niet zichtbaar zijn bij beroemde artiesten die elk jaar miljoenen verdienen met hun muziek maar voor beginnende artiesten is het een ramp. Ik vind dan ook dat er dringend iets moet aan gedaan worden. Dat de prijs voor een cd zo hoog ligt hebben we allemaal te maken aan de mensen die muziek downloaden. Als men meer toezicht houdt en hogere straffen legt op het downloaden van muziek houdt het misschien wel op. Als iedereen stopt met downloaden zal ook de prijs van cd’s dalen en is iedereen tevreden. Ik koop nu muziek via iTunes Store omdat je hier aparte liedjes tegen een democratische prijs kan kopen en zo niet voor een hele cd hoeft te betalen want vaak is het zo dat je maar één liedje van een cd mooi vind.
Met citaat antwoorden