21st April 2009, 20:03
|
Registered User
|
|
|
|
Het sensatieblad Dedecker... Ik heb me er al zeer veel over geërgerd en gedaan. Hij blaast steeds zeer hoog van de toren en het is dat wat de potentiële kiezers aantrekt. Soms zijn de schandalen waar en inderdaad nodig dat ze aan het licht komen. Maar ook zijn er "schandalen" waar we niet echt veel meer van gehoord hebben. Kijk maar naar de zogenaamde dopingkwestie in de Quikstep-ploeg, daar hebben we ook al lang niks meer van gehoord. Volgens hem in de doofpot gestoken, volgens mij had hij geen been meer om op te staan. Oké, het is dus zo dat ik over Dedecker denk...
Over de Sales&leaseback methodes van de paars-groene regering kraait Dedecker ook hoog van de toren. MAAR, hij heeft volgens mijn mening niet meer dan gelijk. De politie of het gerecht is inderdaad gepolitiseerd en niet betrouwbaar als het gaat over politieke affaires, daar volg ik hem in. En de praktijken waarover het gaat zijn zo crimineel als het maar zijn kan. Het is pure fraude. Ik vind het kunnen van een privédetective in te huren ze, enkel is het spijtig dat hij alleen staat en dat het dus om eigenbelang draait. En dat is natuurlijk de enige bedoeling van Ex-judoka Dedecker, stemmen ronselen voor zichzelf. Het schandaal op zich is voor hem bijzaak en dat is wat mij stoort. Want houd in de gaten, hij scoort er sowieso mee...
Voor mijn part: weg met Dedecker, in ruil voor een eerlijker gerecht!
Alles wat ik hier heb verteld is puur mijn eigen mening en niemand hoeft hier aanstoot aan te nemen...
|