Enkele post bekijken
Oud 14th April 2009, 20:53
jonas.de.ceulaer jonas.de.ceulaer is offline
Registered User

Sinds mijn 16de ben ik allergisch voor graspollen en huisstofmijt . Mijn broer is 2 jaar jonger en is allergisch voor graspollen sinds vorig jaar. Het effect van de opwarming van de aarde heeft duidelijk gezorgd voor actievere pollen. Het pollenseizoen is niet alleen langer, er zijn ook meer pollen in de lucht. Dit heeft tot gevolg dat er elk jaar meer hooikoortspatiënten komen, bijvoorbeeld mijn broer. Hooikoorts kan behoorlijk lastig zijn. Door al dat snotteren en niezen krijgen sommige mensen hoofdpijn. Ikzelf kon er niet van slapen. Overdag zet ik mijn raam open, waardoor er dus wat pollen in mijn kamer terecht komen. Dit had tot gevolg dat ik ’s avonds serieus moest niezen. Ook op school kan hooikoorts behoorlijk lastig zijn. Als je voortdurend moet niezen, kun je niet goed opletten. Gelukkig neem ik nu medicatie waardoor ik er nu helemaal geen last meer van heb. Nu kan ik tenminste rustig buiten tennissen of fietsen, terwijl ik dat vroeger helemaal niet kon tijdens het pollenseizoen.
Met citaat antwoorden