14th April 2009, 12:30
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: herentals
Posts: 147
|
|
Net zoals Charlot al zei denk ik ook dat de mensen veel te snel gaan bellen naar de ombudsdienst. Het is de opstapeling van kleine ergernissen die de mens zo snel doet bellen volgens mij. Stel nu dat je trein elke dag een kwartiertje te laat komt, ik kan mij wel inbeelden dat dit na enkele weken toch wel tot ergernissen kan leiden.
Zelf neem ik niet zo heel vaak de trein meer, maar vorig jaar nam ik af en toe wel eens de trein naar Brussel. Ik moest dan altijd overstappen in Mechelen en vaak was het zo dat de trein van Herentals vertraging had richting Mechelen, waardoor ik altijd als een gek door het station van Mechelen liep om de trein richting Brussel te nemen. Ik moet zeggen, dat is ook niet onmiddellijk een pretje...
Maar volgens mij doen de mensen van de NMBS wel hun best om dit probleem op te lossen.
|