Enkele post bekijken
  #5  
Oud 13th April 2009, 16:13
Charlot Michiels Charlot Michiels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2008
Locatie: Westerlo
Posts: 104
@ Steven Willmesens: Op het eerste gedacht een leuk idee, ik kom bijna altijd te laat dus voor mij zou het goed uitkomen. Maar er zijn ook mensen die houden van een strikte structuur in hun leven. Ook moet ik toegeven dat ik van andere verwacht dat ze op tijd komen op een afspraak want ik heb vaak nog andere plannen. Voor jezelf komt het dus vaak beter uit maar je verwachtingen van anderen is dan weer tegenovergesteld. Hierdoor denk ik dat een ingebakken waarde als stiptheid ons leven erg vergemakkelijkt ten opzichte van andere mensen.

Men kan bij dit artikel wel de vraag stellen of er nu werkelijk meer treinen vertraging hebben of mensen gewoon sneller de ombudsdienst van de NMBS-Groep bellen om een klacht in te dienen. Mensen zijn namelijk steeds minder op hun mond gevallen om kleine ergernissen te melden. Zelf heb ik 3 maanden lang met de trein naar Mechelen gependeld en had ik wekelijks vertraging. Het grote verschil in de mate van mijn ergernis zat in feit of ik hierdoor te laat in de les ging zijn of ik hierdoor niet zo lang op school moest wachten tot de les begon. Mensen die klagen over de stiptheid van de treinen zijn volgens mij dus mensen die vertouwen op de NMBS om op tijd op hun werk of een andere afspraak te zijn.
Met citaat antwoorden