Enkele post bekijken
Oud 7th April 2009, 15:37
Caroline.Deckmyn Caroline.Deckmyn is offline
Registered User

Het is een vreemd verhaal maar op het eerste zicht zie ik niet echt in wat hier zo fout aan is? Als ze hier alle drie gelukkig mee zijn en alles uit vrije wil doen is dat toch hun keuze? Ik denk niet dat ik het zelf zou kunnen maar eigenlijk mogen we wel respect hebben voor deze mensen. Zij komen voor hun leven en hun verhaal uit. Als je eens wist hoeveel mensen zo'n dingen stiekem doen en dan tegen anderen zeggen dat ze tegen trio's zijn... Zolang zij zelf alles kunnen regelen, blijven overeen komen en tegen de kritiek kunnen is het goed. Ik denk dat onze samenleving hier wel tegen kan, we zijn toch ook al gezinnen met 2 moeders/vaders gewoon of gezinnen waarbij ze ervoor uitkomen dat moeder/vader ook nog een tweede vriend(in) heeft. Het wijkt af van het klassieke modelgezin maar daarom mogen we het niet zien als iets "vies". Wat de kinderen betreft denk ik dat dat wel zal meevallen. Ik merk nu dat onze generatie homo's of lesbiennes al normaal vinden terwijl de oudere generatie het "not done" vindt. Ik veronderstel dat onze kinderen het dus niet meer zo raar gaan vinden als hun klasgenootje 2 vaders heeft.
Met citaat antwoorden