Enkele post bekijken
  #11  
Oud 25th March 2009, 23:17
Charlot Michiels Charlot Michiels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2008
Locatie: Westerlo
Posts: 104
Als ik kijk naar mijn eigen leefwereld klopt dit inderdaad. Ik had dan wel geen grootouders, toch ben ik vooral door mijn meter opgevoed. Mijn ouders moesten vaak laat werken waardoor ik bijna elke werkdag bij mijn meter logeerde. Nu 12 jaar later is mijn meter oma geworden maar haar kleinkinderen zitten lang niet zo veel bij mijn meter als ik vroeger bij haar was. Dit komt omdat mijn meter nog steeds werkt en nu vele hobby's heeft. Ik vind het niet meer dan normaal dat deze mensen willen genieten van het leven en hierdoor niet steeds kunnen klaarstaan voor hun kleinkinderen. Maar ik ben er van overtuigd dat grootouders nog steeds graag pronken met hun kleinkinderen, ook al gebeurd dat niet zo vaak meer als vroeger. Net als jolien vind ik niet dat kinderen die door hun grootouders opgevangen werden moeilijker opschieten met andere leerlingen, dat ze vaker onhandelbaar zijn kan ik wel goed begrijpen. Ik werd vroeger dan ook verwend door mijn meter waardoor ik thuis vaak woest werd als ik iets niet kreeg.
Met citaat antwoorden