Enkele post bekijken
Oud 25th March 2009, 15:32
Charlotte Van Helshoecht Charlotte Van Helshoecht is offline
Registered User

Dit is echt een heel schokkend verhaal. Als je ziet hoe Spencer spreekt tijdens een hoorzitting vind ik dat het genoeg zegt. Ze zit al vanaf haar 16 in de gevangenis, als ze nu terug vrij komt zal ze het heel moeilijk krijgen want na 16jaar is er heel veel veranderd aan de maatschappij. Ik vind het duidelijk dat ze niet goed wijs is, door die gruwelijke dingen dat ze zegt over die ski-jassen en dat ze liever kinderen neerschiet omdat ze dan kronkelen, dit zegt toch genoeg? Zo iemand kan niet meer vrij komen want dan zal er een grote kans bestaan dat ze weer 'hervalt'. Ik denk misschien ook wel dat haar vader er voor iets tussen zit. Hij vindt het normaal dat zijn dochter op 16jarige leeftijd een geweer krijgt, hij zoekt het ook dan, je krijgt geen geweer als sieraad eh.. Dat Spencer beweerd dat haar vader haar vroeger misbruikt heeft zou misschien ook de aanleiding zijn van haar gekke daden, maar nooit bewijzen van gevonden. En toch gaat haar vader, na Spencers beschuldiging nog elk weekend zijn dochter bezoeken, zegt dit niet genoeg? Ik heb er zo mijn bedenkingen bij. Maar zo iemand mag zeker niet vrij gelaten worden!
Met citaat antwoorden