Enkele post bekijken
  #4  
Oud 24th March 2009, 18:11
Sanne.Etienne Sanne.Etienne is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Oostmalle
Posts: 74
De Lijn

Ik vind niet dat De Lijn hiervoor verantwoordelijk is. Ze doet erg haar best om de veiligheid te verhogen op de bussen en de trams. De 1ste bus op zaterdagmorgend van Turnhout naar Antwerpen, vormt steevast een probleem. De Lijn schakelt hiervoor elke week politiebescherming in. En zo is er nog een bekende 'probleemlijn' ... De tram van Deurne naar Borgerhout ofzoiets, ik weet het niet meer juist maar ook op die lijn is er meer controle. Maar meer controle, betekent ook meer geld. Die camera's op bussen... Ik weet niet of mensen dit beseffen, maar De Lijn is ook god niet hé. Mijn papa is chauffeur bij De Lijn en hij zegt altijd dat hij nooit problemen zal hebben met reizigers. Hij houdt ze ook nooit tegen als men geen vervoersbewijs laat zien. Hij zegt dan dat dit het werk is van de controleurs. Je hebt andere chauffeurs die zelf amok beginnen maken. En het feit dat die controleurs gewond zijn geraakt, lag wel duidelijk aan die man. Daar kan De Lijn niets aan doen. Ze hebben de man kunnen overmeesteren en de politie heeft hem kunnen oppakken. Dan is de job van die mensen toch uitgevoerd? Maar men moet er natuurlijk wel de risico's van het vak bijnemen.
Met citaat antwoorden