24th March 2009, 12:53
|
Registered User
|
|
|
|
Sommige mensen zijn écht ziek.. Hoe kan je nu seks hebben met kinderen van 11 jaar :s ?? Zo'n mensen zou men moeten opnemen in een psychiatrie. En liefst nog voor ze zo'n erge dingen doen!
Ik denk dat de vrouw jaloers was op deze jongens, omdat ze goed konden opschieten met haar dochter. Toch is dit geen normale reactie! Ze had deze jongens volledig in haar macht, anders zouden ze niet zo naïef zijn.. Als kind zou je zoiets onmiddelijk tegen je ouders moeten kunnen zeggen. Oké, ik kan wel begrijpen dat die kinderen zich misschien schaamden, en dat ze die vrouw niet wilden verraden. Ze 'hield' immers van hen.. Misschien kregen deze kinderen thuis weinig liefde, en voelden ze zich bij deze vrouw wél graaggezien? Toch vind ik het maar raar dat die vrouw zolang haar 'zinnetje' heeft kunnen doen. Ik zou denken dat je dit als moeder ziet aan je kinderen. Zeker als die kinderen met nieuwe kledij en speelgoed thuiskomen. Gelukkig was dit bij die éne jongen het geval, en heeft men die vrouw eindelijk kunnen stoppen. Ze verdient het om gestraft te worden, zoiets doe je gewoon niet!
|