Enkele post bekijken
  #9  
Oud 23rd March 2009, 16:44
Smolders.Lizzy Smolders.Lizzy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herentals
Posts: 50
Het is inderdaad zo dat grootouders vandaag de dag steeds minder tijd hebben voor hun kleinkinderen.
Mijn zus en ik werden toen we klein waren elke dag door onze moemoe opgevangen. Vandaag de dag is dit niet altijd meer het geval. Ik begrijp dat grootouders nu liever tijd willen voor zichzelf. Ze hebben heel hun leven gewerkt en willen profiteren van hun pensioen, maar kan dit niet samen met hun kleinkinderen?
Ik weet dat mijn ouders niet liever zouden willen dan dat ik later mijn bengels zou brengen. Ik zal het wel begrijpen, als ze eens een dag niet kunnen. Maar bij hen zijn mijn kinderen later meer dan welkom.

Een crêche is inderdaad een goede school voor kleine kinderen om van elkaar te leren, maar de opvang daar heeft ook een hoge kostprijs. Bovendien zal mijn kind bij haar/zijn grootouders meer aandacht krijgen dan in een crêche. Ik mag dus blij zijn dat ik zulke lieve ouders heb.

Misschien hebben de meeste grootouders minder tijd voor hun kleinkinderen, maar mijn kinderen zullen later de volle aandacht krijgen van hun grootouders.
Dat weet ik nu al.

Ciao,
Met citaat antwoorden