2nd March 2009, 09:06
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Karenoris
Ik ben het helemaal akkoord met Wim.
|
Eerst en vooral: je bent het eens met mij OF je gaat akkoord met mij
Citaat:
Mijn eerste gedachte is eerder negatief. Ik denk dat vreemdgaan vaak ontstaat wanneer de huidige relatie te 'gewoon' wordt, niet interessant genoeg meer is.
En ook al zullen niet veel mensen deze relatie 'gewoon' vinden, ik denk dat het niet afhangt van de hoeveelheid partners je hebt, maar eerder van de tijd die er voorbij gaat en hoe je daar mee omgaat (hoe duurzaam je relatie is).
|
Aangezien ik voorlopig nog niet de drang voel om vreemd te gaan (en mezelf kennende zal dat ook nooit het geval zijn), kan ik me daar ook moeilijk in inleven. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Als wat jij zegt inderdaad vaak de oorzaak is van vreemdgaan - het lijkt me een geloofwaardige theorie - dan zou dat probleem zich ook hier kunnen stellen...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|