17th February 2009, 12:32
|
Registered User
|
|
|
|
Hilarisch
Hilarisch toch,
Hoeveel pech kan ja als 13-jarige hebben?? HAHA !
Neenee, het is duidelijk dat de jongen van 13 nog niet veel van verantwoordelijkheden kent. Dit zou ik zeker op de vader willen toeschuiven. Die man weet duidelijk niet wat verantwoordelijkheid is! één kind uit de eerste relatie, drie uit de tweede en drie uit de derde??? Sorry, maar ik kan maar al te goed geloven dat Alfie niet echt een duidelijke opvoeding gehad heeft, je kunt toch moeilijk zo'n vader als rolmodel zien? Toch als papa zoveel kindjes heeft kan ik dat ook !!!! Ja, sorry voor die flauwe tussenstukjes maar ik kan hier echt niet bij, ik begrijp dit echt niet.
Volgens mij kan je ook verder kijken dan zijn opvoeding door zijn ouders, want het feit dat dit gebeurt in Groot-Brittannië en niet ergens anders, daar schrik ik ook niet van. De mentaliteit van de Britten is anders.
Besluit: Te grappig voor woorden, dit gaat ver over de gebruikelijke nieuwsberichten! Natuurlijk kan het voor ons wel lachen zijn, maar in Sussex zullen ze daar niet zo vrolijk om zijn. Ik neem wel aan dat dit niet het laatste is wat we van deze familie horen!
|