Enkele post bekijken
Oud 11th February 2009, 17:30
liesanne.adriaenssens liesanne.adriaenssens is offline
Registered User

Echt lang moeten we niet stil staan bij dit onderwerp om uiteindelijk te beslissen dat het de waarheid is, of zo vind ik het toch alleszinds. Onze regering kijkt niet enkel naar morgen qua economie maar vergeet ook de toestand van de wereld. Waar zijn wij (of eerder gezegd zij) toch met bezig? De aarde schreeuwt zo luid als ze kan om hulp maar het lijkt wel alsof de regeringen proppen in hun oren hebben. Wat voor de regering telt is de economie, want een sterk land is een financiël goed land. Willen wij dan een sterk land zijn? Hoe komt het dat onze drang naar overleven niet groter is? Want hoe we het ook draaien of keren, we zijn het duidelijk aan het verpesten voor volgende generaties. MAAR (een maar is er altijd ) Ik vind ook dat als er mensen zijn die echt iets willen doen aan deze situatie (en dan heb ik het eerder over het verkwisten van het milieu), deze mensen hebben dan toch op de verkeerde partij gestemd want anders had 'Groen!' de drempel wel gehaald. Vele denken dat zo één partij er niets aan kan veranderen maar is het niet elk beetje dat telt? Slechter als nu kan het alleszinds (of toch hopelijk) niet.
Met citaat antwoorden