Enkele post bekijken
Oud 11th February 2009, 13:21
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

Het eerste wat in me opkomt wanneer ik dit lees is, neem je kind naar een ander ziekenhuis en vraag desnoods sondevoeding. Dit is extreem maar als je merkt dat je kind dagen niet eet weet je toch dat dit zo niet verder kan.

Ik kan begrijpen dat dit voor het kind een grote schok moet zijn om wakker te worden en er ontbreken 7 van je tanden.
Mijn broer heeft ook zoiets moeten ondergaan. Het waren geen melktanden maar zijn volwassen tanden. Hij moest er 3 of 4 laten trekken en toen hij wakker werd waren al zijn bovenste tanden getrokken.
Mijn broer heeft toen blijkbaar bijna een verpleegster aangevallen toen hij wakker werd omdat hij zo schrok en ten tweede was hij in serieus veel pijn.
Dus ik kan begrijpen dat dit kind in schok in en in zoveel pijn dat het niet wil eten. Want als je moet eten moet je op die wonden bijten en dat is volgens mij alles behalve aangenaam.

Het ziekenhuis heeft hier volgens mij zeker niet goed op gereageerd.
Het zou mij niet verbazen dat er in het contract dat de ouders getekend hebben ergens staat dat de doktors/tandarts het recht heeft op andere tanden te trekken wanneer hij denkt dat dat moet. Misschien hebben de ouders dit niet goed gelezen.
Met citaat antwoorden