Enkele post bekijken
Oud 7th February 2009, 22:52
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

rarara welk programma ik vorige dinsdag hier gezien heb :P
Jaja dit beruchte programma.
Ik zei na 5 minuten al dat veel weg had van Lord of the Flies.
Ik heb het hele programma uitgekeken en ben van plan om dinsdag de volgende aflevering te bekijken. Je kan je afvragen waarom, maar ik heb mijn redenen. Ik kijk het niet uit sensatielust (ook al heb ik mij een half programma krom gelachen)
Het is interessant om het grote verschil tussen de jongens en meisjes te zien.
De jongens hebben de hele eerste dag gespeeld met water en amper gegeten.
1 jongen kon zelf geen eten maken en had heel veel honger. Zijn moeder heeft hem uit het experiment gehaald en eten gegeven, dan heeft ze hem terug naar binnen gestuurd. Hij moest leren om zelfstandiger te worden.
Dag twee zijn alle ouders naar binnen gegaan om orde op zaken te stellen. Bij de jongens werd de keuken opgeruimd, hun kledij gewassen en gedroogd en heel veel knuffels uitgedeeld.
Bij de meisjes kwam het er op neer dat de moeders hun dochters een preek gaven omdat ze zich al in twee kampen hadden opgesteld en constant ruzie maakten. De oudste meisjes zorgden niet voor de jongsten. Zij hadden ook honger terwijl de oudste meisjes spaghetti aten.

Uiteindelijk komt het erop neer dat de jongens constant zitten te wenen omdat ze hun moeders missen en de meisjes maken constant ruzie.
1 jongen heeft zijn moeder kunnen overtuigen om hem mee naar huis te nemen (het was dezelfde jongen die al eens even uit het experiment gegaan is om te eten)

Ik snap de ouders eerlijk gezegd niet, zij zitten dicht bij het "dorpje" waar hun kinderen zitten en volgen alles op een scherm.
Dat zij hun kinderen zo maar laten gaan. Geloof mij, ik heb veel gedacht: moest dit mijn kind zijn ik zou naar binnen gaan en hem/haar naar buiten sleuren. Soms wil je gewoon de meisjes hun hoofden tegen elkaar slaan eerlijk gezegd.

Ik ben benieuwd hoe ver ze het laten gaan want blijkbaar gaan ze volgende keer winkelen en de meisjes gaan sigaretten kopen.
I'll keep you posted
Met citaat antwoorden