Enkele post bekijken
  #3  
Oud 2nd February 2009, 20:08
Sanne.Etienne Sanne.Etienne is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Oostmalle
Posts: 74
Enkele bedenkingen

Tegenwoordig moet alles zo hygiënisch mogelijk zijn. Daarmee ben ik het redelijk eens. Maar er zijn grenzen vind ik. Vroeger deed men over cash geld nooit zo lelijk qua hygiëne. Waarom nu ineens wel?
De mensheid in het algemeen wordt door al deze hygiëne gewoon veel vatbaarder voor (natuurlijk) bacteriën waartegen we ons afweren. Wat mij dus niet zo'n goed idee lijkt.
Na de dioxine-crisis zijn mensen wel veel voorzichtiger geworden wat betreft voeding. Bijvoorbeeld in de Delhaize wordt al het vlees voorverpakt in folie, puur voor de hygiëne. Uiteindelijk een beetje hypocriet misschien want vóór dat het vlees in die verpakking kwam, hebben al veel mensen dat vlees vastgehad.
Wat betreft tijdbesparing vind ik de automaten wel een goed idee. Wat het sociaal contact betreft dan weer niet. Diegenen die de klanten bedienen zullen volgens mij minder aandacht besteden aan de klanten en meer als robots gaan werken.
Hetzelfde in Delhaize, waar we ons vlees aan de toog bestelden, is nu het sociaal contact gereduceerd tot nul.
Geef mij dus toch maar de ouderwetse slagerij zoals de inmiddels heel populaire 'Slagerij Van Genechten'. Waar men niet te flauw omgaat met ons afweersysteem.
Met citaat antwoorden