Enkele post bekijken
  #4  
Oud 1st February 2009, 14:09
Natasja_dc Natasja_dc is offline
Natasja
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Halle-Zoersel
Posts: 73
Wat er hier gebeurd is, is inderdaad echt niets menselijk. Iemand die zoiets doet moet echt wel weg zijn. Volwassenen vermoorden is een echte schande, maar als men nu ook al onschuldige babytjes gaat vermoorden.. Ik kan me echt niet voorstellen wat dit moet zijn voor de ouders van die kinderen. Heel je wereld moet instorten. En het ergste is dat je er niets aan kan doen en dat de moordenaar nog zelfs geen spijt heeft van wat hij gedaan heeft.

Dat ze die Kim appart zetten in de gevangenis vind ik niet meer dan normaal. Met zo iemand kan je echt het risico niet nemen hem tussen de andere gevangenen te zetten. Hij kan niet enkel in een volgende bui iemand vermoorden, maar in de cel zitten ook mensen die hem hiervoor kunnen verminken of aanpakken.

Ook vind ik het heel erg voor de ouders van die jongen. Zij hebben niets misdaan, hebben zelfs de problemen bij hun zoon opgemerkt, maar de psychiaters vonden het niet de moeite om hem op te nemen. Zijn ouders zijn nu ook wel voor heel hun leven gestraft. Alle mensen zullen over hen zeggen dat zij hun zoon niet goed opgevoed hebben en zullen hun scheef bekijken, al dan niet laten vallen als vrienden.
Met citaat antwoorden