Zonet kwam ik dit artikel tegen op de site van Gva.
De meeste leerkrachten letten op wanneer het op fysiek contact met de leerlingen aankomt, maar daar had deze leerkracht geen oren naar.
Oké, als hij nu twee maal na elkaar zijn huiswerk niet had gemaakt, had ik er mee kunnen leven, maar nu, na één keer al...
(grapje, voor diegenen die mij zouden geloven en mij binnenkort zouden onthouden van alle getuigschriften en diploma's!)
Een Chinese lerares was zo boos op een 10-jarige jongen dat ze hem bij de kaak nam en in de lucht tilde. Het kaakbeen van de jongen draaide los en viel op de grond. De lerares nam het kaakbeen op, gaf het aan de jongen en zei: "Ga naar huis."
Dit is niet verzonnen. Het staat op WeirdAsiaNews.com. De lerares flipte omdat de 10-jarige Chao Qun Zheng uit het Chinese HeNan zijn huiswerk niet gemaakt had. "Ze was heel boos", zegt Zheng. "Ze greep mijn hoofd vast bij de kaken en draaide die uit elkaar, toen ze me optilde van de grond."
Schadevergoeding?
De ouders van de 10-jarige namen hun zoon onmiddellijk mee naar het ziekenhuis. Daar waren 52 hechtingen nodig om de kaak op haar plaats te zetten en de wond te dichten. Zheng's vader heeft aangifte gedaan van het incident. Hij rekent op een enorme schadevergoeding.