Enkele post bekijken
Oud 30th December 2008, 10:24
Jeff Diels Jeff Diels is offline
Registered User

Ikzelf ondervindt hier trainer ook dat de jongsten al moeten presteren. Ik wil dit gerust aanhalen met een voorbeeld. Ik heb als trainer enkele principes en 1 daarvan is dat er minstens 1 training moet gevolgd worden alvorens op zaterdag te mogen spelen. Er was een spelertje dat niet is komen opdagen tijdens de trainingen dus ik selecteerde het ook niet voor de wedstrijd van zaterdag. Plots staat die vader voor mijn neus tijdens de wedstrijd en begint te schelden en te roepen dat zijn zoon moet spelen want dat hij anders niet 'bij den Anderlecht' terecht kan komen. Ik heb hem hierop gezegd dat er ' bij den Anderlecht' meer moet getraind worden als 2 x per week en dat hij daar wel elke keer aanwezig moet zijn.
De vader is furieus vertrokken, de zoon is gewoon naar de wedstrijd blijven kijken en ik vroeg hem wat hij ervan vond dat hij niet mocht spelen. Hij vond het niet leuk zei hij maar begreep het wel. Het was omdat hij niet getraind had die week. Dit verhaal maar om te bewijzen onder wat voor druk sommige jongeren staan om te presteren.
Met citaat antwoorden