29th December 2008, 21:44
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Bram Jacobs
Het idee dat de ouders hun kind verkopen aan doet mij al walgen maar dan ook nog is voor een zielige prijs van 4,30 euro is wel erg laag. Kinderen zijn onbetaalbaar en als je voor zo’n lage prijs weggeeft ben je geen kinderen waard. Ik zou niet kunnen bedenken hoe het meisje haar vader ooit kan vergeven om wat hij gedaan heeft.
|
Ik ben het hier niet helemaal mee eens...
Natuurlijk vind ik het niet normaal dat meisjes worden uitgehuwelijkt, laat staan een kind van 4.
Dit heeft volgens mij echter niets te maken met de zielige prijs die hier wordt aangehaald... In dat land zal die prijs wel meer waard zijn dan wat we er hier onder verstaan.
Verder denk ik dat het meisje haar vader nooit iets zal verwijten, aangezien uithuwelijking iets typisch is aan hun cultuur. Verder is het meisje ook nog heel jong nu, ze zal nog heel wat meemaken, en over demisgelopen uithuwelijking, zal misschien nooit meer gepraat worden. Volgens mij bestaat er dus een kans dat het meisje zich later niet zal herinneren wat er juist gebeurd is. Ik vraag me trouwens af of ze nu wist wat er haar te wachten stond.
Wel denk ik dat het meisje blij mag zijn dat er een stokje voor gekomen is... Als ze van op zo'n jonge leeftijd al 'onderdanig' moet zijn voor een "man", die tevens ook nog enorm jong is, zou ze het wel eens heel moeilijk kunnen krijgen. Op 7-jarige leeftijd kan immers nog niet voorspeld worden wat die jongen in petto heeft... Hij zou heel lief kunnen zijn, maar evengoed een groot misdadiger...
|