29th December 2008, 16:54
|
Registered User
|
|
|
|
Ik heb respect voor iemand die de situatie probeert op te lossen. Daarom duim ik ook voor Van Rompuy maar ik geloof er niet in. Het land is in mijn ogen te verdeeld. En daarom kan je soms beter uit elkaar gaan. Het is zoals een huwelijk. België was een uithuwelijking tussen Vlaanderen en Wallonië. Het huwelijk heeft lang stand gehouden. Maar als je het niet meer kan opbrengen toegevingen voor elkaar te doen kan je beter scheiden. En scheiding wil niet zeggen dat je elkaar moet haten. Sterker zelf. Je moet de inboedel nog verdelen en dat kan je maar beter als volwassenen doen. Je zal later ook nog veel moeten samenwerken. Zo denk ik dat de beste oplossing voor dit land een splitsing is. Met Vlaanderen en Wallonië als onafhankelijke deelstaten in een Verenigd Europa. Mat Brussel als hoofdstad van onze Unie. Maar ik besef ook wel dat ik het allemaal te simplistisch voorstel. Een oplossing vinden en uit deze cirsis komen zal al moeilijk genoeg zijn. Misschien is het momenteel niet belangrijk wat de oplossing is.... Als er al een komt mogen we blij zijn....
|