Enkele post bekijken
Oud 29th December 2008, 02:10
Nelleke Van Beylen's Avatar
Nelleke Van Beylen Nelleke Van Beylen is offline
Registered User

Allée seg, waar gaat het tegenwoordig allemaal naartoe? Als we zelfs al niet meer rustig van een filmpje in de cinema kunnen genieten? Oké, mensen die heel de film door zitten praten en chips zitten eten (dat kraakt echt verschrikkelijk), vind ik ook zeer vervelend, maar daarom ga je die mensen toch nog niet doodschieten?
Bij ons in de cinema (jawel, te Nijlen ! ) was het ook eens een babbelfanfare... De eigenaar kwam en zei tegen de jongens dat ze stiller moesten zijn en de rest van de mensen ook van de film moesten laten genieten. De jongens deden dat en we hebben rustig de film verder kunnen kijken.
Waarom kon de man die zich ergerde aan de prater dat niet melden aan de eigenaar? Dan had die er wel iets over kunnen zeggen tegen 'de babbelaar'. Heeft hij zelf eigenlijk wel een poging ondernomen om te vragen of ze een beetje zachter konden praten?

Dit artikel doet me denken aan "Klanten karaokebar vermoorden man die niet stopt met zingen" (Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...et-zingen.dhtml )
Nog zoiets dat ik niet begrijp. De man wilde niet stoppen met zingen, maar dan kon de eigenaar toch gewoon de stroom uitschakelen of gewoon de karaokemachine uitschakelen? Dan had niemand last van de zanger. Waarom moet iedereen toch altijd met harde hand reageren?
Als iedereen nu eens wat meer zou praten en wat meer luisteren naar elkaar en respect zou hebben voor iedereen, zou de wereld er dan niet heel anders kunnen uitzien?
Met citaat antwoorden