28th December 2008, 15:38
|
Registered User
|
|
|
|
Mijn eerste gedacht was ook onmiddellijk: "Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat je rustig naar een film gaat kijken met een pistool op zak?!!"
Dat is toch niet normaal meer...
Ik ben het totaal oneens met de actie die de man ondernam. Er zijn veel betere manieren om zo'n pietluttigheid aan te pakken, in plaats van onmiddellijk geweld te gebruiken.
En dat de man de film nadien nog rustig wilde verder zien, is helemaal onbegrijpelijk. Ik denk dat niemand in de bioscoopzaal nog gerust was op dat moment, ik zou in elk geval niet langer in die zaal durven blijven zitten!
Op de Night Of The Proms heb ik ook eens een vrouw voor me 'gevraagd' of ze nu eindelijk eens wilde gaan zitten, zodat de 4 rijen achter haar ook nog iets konden zien. Ik heb haar 'vriendelijk' verzocht om volgende keer een ticket op het middenplein te kopen, waardoor ik vriendelijke reacties kreeg van de mensen achter mij... De vrouw zelf was er minder tevreden over, maar ze is gaan zitten en na een tijdje door gegaan, ik denk dat ze een plekje is gaan zoeken waar ze wel al dansend kon genieten.
Op zich heb ik niets tegen dansen, praten, ..., maar heb op z'n minst respect voor de mensen rondom u! (Hoewel velen hun mening in zo'n geval toch niet durven uiten, wat duidelijk was uit het voorval op NOTP)
|