28th December 2008, 13:33
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Westerlo
Posts: 76
|
|
Volgens mij zit het ook in de "reclame". Meer en meer gaan volwassenen in de spotjes voor spelconsoles voor komen:
http://www.youtube.com/watch?v=5oNVIcMnZh4
Ik heb hier niet veel kinderen in gezien. Wanneer er dan toch een kind in beeld komt, zijn er nog steeds volwassenen bij betrokken. Precies dat 'quality time' tegenwoodig betekent dat je dan met het hele gezin gezellig de spelconsole, in dit geval Wii Fit, opzet. Ouders gaan dit zien als cool middel om te binden met hun kroost.
Ook jong volwassenen zoeken hun toevlucht tot Nintendo, Playstation (3 ondertussen al). Het zal wel gewoon bij onze generatie horen, die hiermee is opgegroeid en eraan blijft vasthouden.
Al stel ik me wel vragen bij de 65 +'ers... hier gaat het misschien om de Breintraining van Nintendo DS ;-)
|