Enkele post bekijken
Oud 28th December 2008, 12:44
Lindsey Theys Lindsey Theys is offline
Registered User

Dat er vaak postpakjes en brieven verdwijnen verbaast me niet. Dat het percentage echter zo hoog ligt, wel. Als er 100 pakjes worden opgestuurd verdwijnen er maar liefst 20 van. Dit doet me denken aan het verhaal van een postbode die brieven en pakjes niet had bezorgd. Hij hield de vele pakjes en brieven thuis. Wat zou hij daar mee gedaan hebben, is een vraag die ik me dan stel. Net zoals de vraag waar al die pakjes naar toe zijn. Ze moeten ergens zijn, maar waar.
Deze cijfers jagen wel schrik aan om nog postpakjes te versturen. De kans is namelijk groot dat het “verdwijnt”. Zelf heb ik nog nooit een postpakje verstuurd. Brieven wel en deze zijn allemaal aangekomen.
Ergens is het geen wonder dat deze computerspelletjes verdwijnen. Iedereen weet wel wat ze er mee kunnen doen. Zeker met Kerstmis. Iedereen wil cadeautjes geven.
Goed nieuws is dit niet voor de Post. Mensen onthouden slechte dingen sneller dan de goede dingen. Laat ons hopen dat ze de postpakjes terug vinden.
Conclusie: als je kan zien wat er in het postpakje zit, kan het snel verdwijnen. Zeker als iedereen het kan gebruiken. Belangrijke pakjes bezorg je best zelf!
Met citaat antwoorden