Enkele post bekijken
Oud 28th December 2008, 12:22
Sarina.VanRompaey Sarina.VanRompaey is offline
Registered User

Man neergeschoten omdat hij te veel praatte in bioscoop

Man neergeschoten omdat hij te veel praatte in bioscoop

Het is de grootste ergernis van bioscoopbezoekers. Anderen in de zaal die tijdens de film zitten te praten. In de Amerikaanse stad Philadelphia had dat bijna fatale gevolgen.

Een 29-jarige man ergerde zich zo aan een kletsend gezin voor hem dat hij eerst popcorn naar de zoon gooide. Toen vervolgens een woordenwisseling ontstond schoot hij met een pistool richting de vader, die in zijn linkerarm werd geraakt.

Dader wou daarna film gewoon uitkijken
"Het is echt beangstigend dat zo'n voorval aanleiding is voor zulk geweld", zei een politiewoordvoerder. De dader, die na het incident de romantische komedie The Curious Case of Benjamin Button van Brad Pitt wilde afkijken alsof er niets was gebeurd, is opgepakt. Het slachtoffer ligt in het ziekenhuis. (anp/mvl)
28/12/08 10u49

Eigen commentaar:
Ik snap niet dat mensen voor zo iets stom al meteen maar moeten schieten. Als die man die geschoten heeft nu eens gewoon gevraagd had of die mensen voor hem een beetje stiller konden zijn, dan was het probleem misschien al meteen opgelost.
Dat die man met popcorn gooide is natuurlijk een aanleiding voor een woordenwissel, ik zou ook niet graag bekogeld worden door popcorn.
En dat die man nog eens een pistool bovenhaalt en begint te schieten en vervolgens gewoon probeert verder te kijken is al helemaal absurd.
Als ik niet beter zou weten, zou ik zeggen dat er wel degelijks iets mis was met deze persoon.
Met citaat antwoorden