25th February 2005, 19:33
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Ik heb al gepland dat dit het eerstvolgende boek wordt dat ik lees als ik nog eens enkele dagen tijd heb. Voor mij mag een boek (net als film) louter entertainment zijn, als ik een boek lees wil ik even weg zijn en mij volledig in het verhaal storten (vandaar dat ik zo graag fantasy lees).
Of het nu op ware feiten gebaseerd is of een feministische boodschap bevat of iets dergelijks kan mij eigenlijk weinig schelen. als het mij maar boeit en als het maar met veel vaart en spanning geschreven is.
Ik hou trouwens wel van die mysterieuse dingen met verborgen boodschappen/hints en codes en puzzels enz
paar weken terug "national treasure" gezien (ook al zo'n bekritiseerde film) en ik raad hem eigenlijk aan iedereen aan. Heeft wel wat gemeen met "De Da Vinci code".
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|