Enkele post bekijken
Oud 27th December 2008, 14:05
Lindsey Theys Lindsey Theys is offline
Registered User

Ik vind dit een heel slecht idee, maar zonder twijfel zal het op de markt komen. Je kan de technologie niet tegenhouden. Ik denk dat het product verkocht zal worden. Vele ouders zullen hier een groot nut in zien. De kinderen kunnen bellen naar hun ouders in geval van nood en voelen zich misschien veiliger.
Toch blijft het een slecht idee. Je ziet nu al vele kinderen op jonge leeftijd omgaan met een gsm en daar wordt misbruik van gemaakt. Technologie blijft zich ontwikkelen door meer en meer snufjes toe te voegen aan de gsm. Denk aan de I-phone met al zijn mogelijkheden, maar zijn niet optimale werking. Ik heb al van vele mensen gehoord dat de telefoon het snel begeeft en verslavend werkt door de vele spelletjes.
Nog een reden om het niet op de markt te brengen is de straling die de gsm uitstraalt. Kom op tegen kanker heeft een oproep gedaan om je gsm zo weinig mogelijk te gebruiken. Ze denken dat de straling van een gsm kanker kan veroorzaken. Kunnen we niet beter onze kinderen zolang mogelijk beschermen tegen deze straling?
Conclusie, laat de kinder-gsm achterwegen. Breng kinderen niet op het idee om snel met een gsm te werken. Deze kinder-gsm’s zullen ze niet lang gebruiken, want al snel willen de kinderen een echte gsm!
Met citaat antwoorden